SEO 2015 – Ce Conteaza in 2015 pentru SEO?
Strategiile SEO se vor schimba, fie ca ne dorim acest lucru sau nu. De cele mai multe ori ne este greu sa iesim din zona de comfort, chiar si atunci cand vorbim despre strategiile SEO. Ceea ce este important in 2015 este sa ne concentram eforturile in a lasa deoparte vechiile practici SEO si sa ne focusam asupra unor strategii de succes in ceea ce priveste SEO 2015.
O metoda eficienta de a aborda SEO dintr-un unghi diferit este compartimentarea metodelor folosite.
1.Mentalitatea SEO
Trecut: Accentul se punea in mare parte pe cuvinte cheie – keywords pentru obtinerea celor mai bune rezultate in SERPs.
Prezent: Reputatia brand-ului trebuie sa devina punctul central pentru orice specialist SEO al anului 2015, specialist in marketing, etc. Felul in care este vazut brand-ul trebuie sa fie mai important decat pozitiile in SERP.
2.Cuvinte cheie
Trecut: Gasirea unui keyword (cuvant cheie) central in jurul caruia se crea campania SEO reprezenta o parte important in stabilirea unei campanii SEO.
Prezent: In ziua de astazi este important ceea ce noi, userii, oamenii de rand, cautam “pe Google”. Greselile de ortografie, greseli de scriere, fraze lungi au devenit importante intrucat ele reprezinta modalitatea prin care site-ul isi atinge userii tinta.
3.Continutul
Trecut: Continutul unui site, continutul articolelor, continutul reclamelor reprezinta si a reprezenta intotdeauna aspectul cel mai important intr-o campanie SEO. Totusi, specialistii SEO inabuseau orice idee, oricat de originala, a unui articol intr-o mare de cuvinte cheie ( keywords).
Prezent: Panda ne obliga acum sa concentram orice efort SEO 2015 in primul rand pe continut. Cititorii, potentialii cumparatori, clienti sau consumatori trebuie sa devina punctul central pentru orice tip de continut.